Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 26, 2011

My Love - Heart : Cinta Hati Saya


“Di mana dia, buah hati saya..”

Eh, Assalamualaikum! Good day peeps! Wah, title entry yang bila saya sebut je saya rasa nak pengsan. Auw. Gedik. Tak kuasa! Haha

Entry yang special saya dedicate-kan untuk my beloved one, Mr. Hubby! Ngee.
Yes, baru berapa hari tak jumpa and I’m already sangat-sangat-sangat-sangat-sangat rindu sama you. Haih. Nak cuti lagi~ mood : sedih okay. T.T


So, nih laa dia cinta hati saya! Wee~ Erk. Eh, Damon? Oh silap silap! Sorry~



* Ops, macam familiar je an mamat nih? Apasal pic ada kat sini nih? Ngee


Yes, he is. Dia laa the one I talked about. My super hot guy, man! The one yang buat saya selalu nak pengsan, ha nih laa orangnya. -.- Tangan dekat bahu, anak mata naik atas okay Anip. Haha

Untuk ada pada masa sekarang nih, yes I admit it’s not easy.
And what had happened now is also totally unpredictable. Tak pernah jangka it’ll end up like this. Okaylaa, belum end lagi kan. But I really hope semua nih will last forever. Amiinn.


* Wah, cantiknya! Hehe Gedik gila aku. Weh, sumpah tak pandai jiwang! Sendiri cakap pastu sendiri rasa geli. Haha


Yes I know bukan semua orang suka dengan entry saya kali nih, tapi dia memang dah jadi half of my life now.  So, it’s up to me laa nak buat entry pasal beliau pun. Kesah? Haha. Takdelah, kalau meluat jangan baca okay.

It’s been a lot of things yang kita dah lalui sama-sama kan. Susah senang, suka duka, sedih gembira semua, we shared together. So, bersempena genap sebulan nih, maybe saya tak romantik, mana pernah cakap ayat-ayat jiwang nih kan. Buat hati kering je selalu. Ego. Hehe. Tapi, jauh di sudut hati saya Yes, I do love you sayang.



You know why I’m so in love with you? For no reason My Dear. I love you for who you are. The one yang even selalu buat saya marah merajuk sampai minggu-minggu, tapi saya tetap sayang no matter berapa banyak kali salah pon you buat. Okay? Even by pon selalu buat salah jugak kan hub? Biasalah tuu, adat.

So, whatever it is, no matter how far we are, no matter how long we didn’t meet each other, I am sure you knew already that my feelings towards you will never changed and saya tetap setia untuk awak, Okay. 


Assalamualaikum! (^^,)


* Yeay, saya dah pindah V5. Cantek! tapi macam duduk dalam hutan! Internet problem, line hp tak berapa nak ada! UTP nih patot guna UNIFI lajuuuuuuuuuuuuuu dowh tu lah. barulaaa 'takde buffering!' Grr. Tension weh! -.-


2 comments: