Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 8, 2011

aaaaaaaa :|


Adeyh, saket perot! aaaaaaaaaaaaaaaa :|


..............................



Jom pergi makan! Lalalalalala~ *menyanyi sambil berjalan tergedik-gedik menghayunkan tangan yang pegang nasi bungkus* 

Sambil muka excited nak balik bilik, usha jap kereta kat parking. Awwhhh she's just nice sitting there. Eh? Apesal tayar kereta macam kempis je nih? Halamak, dia buat daaaaahh~ T.T

Adeyh, camno nih? Apo den nak buek nih haaa? Takde pulak mat-mat saleh lalu lalang, kalau ado buleh den mintak tolong. OMG, camne nih camne nih camne nih? *Naseb baik tak snap pic, malas aku tengah-tengahari buta nih nak ambek gambar* Ting! Okay, bawak pergi Petronas terdekat pam jap tayar nih. Tu je yang aku mampu lakukan. Nak tuka tayar sendiri, err. Pepaham laa sendiri. Aku bawak je pandai, tang lain tak reti. kekeke. Okay dah, serious. Tension aku terbongkok-bongkok pam tayar kat petronas tadi. Tergendala makan tengahari aku. Sobs. Okay, dah settle pam tayar, balik laa ape lagi. Tak sabar aku nak makan, lapar sangat da nih!

Nah, saje tempek pic nih. Takde masa nak snap pic time terbongkok-bongkok tadi. Huhay betol! Lain kali takmo meragam-meragam dah okay mucuk, pleaseeeeeeee :|


.................................


Yeay, dah sampai bilik! Lega, boleh makan laju-laju. Fine, sungguh-sungguh nampaknya lapar tuu. Lantak di situ~ 

Aah, kau makan ape semua kau nak ambek gambar kan, macam ade je orang nak tengok. Weh, blog aku kot, ate lantakle kat awok nak letak ke idak. kekeke. 

Harini, tengahari nih makan nasi lauk ayam goreng seketul ngan kuah asam pedas. Ka-ching! RM3 dik! Okay, mekasih kak! Jadileee, bujang~ hiks.

Dah makan punya makan, sekali pedas tak hingat asam pedas die. Aku dah bantai ambek banyak kuahnye, adeyh~ Kesimpulannya :

Tak habes leeee! 

Berkocak haa perot, adoyai. Dah la sakit perot makan sos black pepper western food ritu tak habes lagi nih. Tambah pulak dengan asam pedas yang memang pedas nih. aaaaaaaaa stress balik! T.T 


.....................................


No comments:

Post a Comment